Jak uzupełniam białko w diecie?

Uwielbiam ćwiczyć i od paru lat jest to dla mnie bardzo ważne część życia. Kiedyś w ogóle nie starałam się żyć zdrowo i nie dbałam za bardzo o swój organizm. Teraz jednak przykładam naprawdę dużą uwagę do tego by prawidłowo się odżywiać i prowadzić aktywny tryb życia. Dwa lata temu zostałam weganką, co było bardzo ważną i oczywiście niesamowicie dobrą decyzją.

Używam wegańskiego białka roślinnego od roku

białko roślinneBędąc nawet na normalnej diecie i jedząc mięso zapotrzebowanie na miało kiedy codziennie się intensywnie ćwiczy jest bardzo duże. Jako, że nie jadam mięsa to muszę dbać o to by uzupełniać białko roślinne  Najlepszymi źródłami białka roślinnego są przede wszystkim nasiona, orzechy oraz strączki. Białko roślinne można znaleźć oczywiście też w owocach i warzywach, ale co ciekawe to właśnie w takich niepozornych produktach jak nasiona jest go najwięcej. Aby moje mięśnie miały zapewnioną odpowiednią ilość białka, a moje treningi były efektywne to spożywam dodatkowo specjalne płatki białka wegańskiego oraz stosuję też specjalne białko w koktajlach. Dzięki temu białku mam codziennie o wiele więcej energii. Zawsze dbam o to by te dodatkowe białko, które kupuje było produkowane w Europie i żeby nie zawierało soi, która często jest swoistym wypełniaczem takich eko produktów, które wcale nie są takie zdrowe. Koktajle proteinowe są bardzo smaczne, uwielbiam białko wegańskie łączyć z owocami takimi jak banany.

Bycie na diecie wegańskiej naprawdę nie jest takie trudne jakby się mogło niektórym wydawać. Nie jest tak, że nie jedząc mięsa nie da się dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych składników. Nawet jedząc mięso bywa to czasami trudne, a więc trzeba mądrze dobierać produkty w swoim jadłospisie. Ja obecnie nie wyobrażam sobie swojego jadłospisu bez białka roślinnego.

Kompresory olejowe sposobem na zwiększenie wydajności<< >>Na czym polega ciśnieniowe czyszczenie kanalizacji?