Dieta odchudzająca a stosowanie przekąsek

Są osoby, które pomiędzy posiłkami uwielbiają przegryzać orzechy, słodycze i nie tylko. Orzechy zawierają całkiem sporo tłuszczu i na pewno nie pomagają w odchudzaniu (chociaż są bardzo zdrowe). Słodycze z kolei to nie tylko tłuszcze, ale też węglowodany.

Zalecanie zdrowych przekąsek przez dietetyka

dobry dietetyk przez internetNadmiar węglowodanów jest odkładany w organizmie w postaci tłuszczu. Dlatego warto zorganizować sobie zupełnie inne przekąski. Mogą być to różnego rodzaju warzywa i owoce. Dobrym rozwiązaniem będzie np. pocięta w paseczki marchewka. Można to samo zrobić z pietruszką, selerem, burakiem i innymi warzywami. W paseczki można również pokroić owoce. Taką przekąska można zajadać się w przerwie od pracy, w czasie oglądania telewizji wieczorem i nie tylko. Z pewnością dobry dietetyk przez internet poleci stosowanie takich przekąsek. Są one również ważne u osób rzucających palenie. Zazwyczaj głód nikotynowy odczuwany jest wtedy jako głód związany z jedzeniem. Często osoby rzucające nałóg sięgają po przekąski w postaci słodyczy. To z kolei prowadzi do zwiększenia liczby kilogramów. Wiadomo zaś, że łatwo jest przybrać na wadze, ale dużo trudniej jest stracić. Prawidłowa dieta – przede wszystkim ta ustalana indywidualnie przez internet – powinna być dopasowana idealnie do danej osoby. Jeśli osoba odchudzająca się lubi przegryzać między posiłkami, to w diecie powinny znaleźć się zdrowe przekąski, które nie powodują tycia.

Chodzi o to, by taka dieta nie była żadną męką, ale żeby była prawdziwą przyjemnością i wyzwaniem, które chętnie się podejmuje. Dobra dieta to taka, w czasie której nie traci się szybko na wadze. Stopniowa utrata wagi jest zdecydowanie najlepsza, bo dzięki temu nie dochodzi do efektu jojo po zakończeniu diety. Efekt jojo polega zaś na nagłym powrocie do poprzedniej wagi.

Telefoniczne składanie rezerwacji samochodu<< >>Nadmorskie ośrodki rehabilitacyjne